Британія взялася за десексуалізацію дітей

Батьки зобов'язані робити набагато більше, щоб захистити дітей від порнографії в інтернеті й зайвої сексуалізації, говориться в доповіді, підготовленій для британського прем'єра.
Тема сексуалізації дітей була досліджена групою Реджа Бейлі, голови благодійної організації Спілка матерів (Mothers' Union), що займається підтримкою сімейних цінностей. Детальні висновки дослідження та рекомендації будуть опубліковані в понеділок.
За словами Реджа Бейлі, сьогодні діти повністю оточені рекламою, відео- та телепрограмами, що зображають секс.
Батьки стурбовані "все більш посилюваною сексуалізацією сьогоднішньої культури", від неї нікуди не подітися, вона всюди, і їм потрібна підтримка, щоб захистити дітей від цієї тенденції, сказав він.
Виробники та інтернет-провайдери повинні робити набагато більше, щоб допомогти батькам блокувати доступ дітей до порнографії, а значить треба виробити нові методи перевірки віку користувачів, говориться в доповіді.
"Багато батьків говорили мені про свою стурбованість тим, що їхні діти легко заходять в інтернеті на порносайти, - йдеться у виступі Бейлі, який прозвучить в понеділок. - І хоча багато батьків регулярно перевіряють, що їхні діти дивляться в мережі, і ставлять блокуючі і фільтруючі програми, заклопотаність залишається, тому що батьки не настільки просунуті в використанні інтернету, як їхні діти".
Зрештою, потрібна спільна позиція як користувачів, так і виробників: дозволяти контент "тільки для дорослих" чи ні, вважає Редж Бейлі.
Одна з його рекомендацій: музичні відео повинні класифікуватися за віковим рейтингом, в залежності від змісту, а їхній продаж неповнолітнім дітям заборонятися.
Тим часом не всі згодні з висновком доповіді про те, що проблему можна вирішити консенсусом, багато хто вимагає "твердої руки" влади. І схоже, що влада не змусить довго себе чекати.
Для початку вона закликала регулюючий орган з контролю за стандартами в рекламі, а також мовні компанії прислухатися до думки батьків.
Уряд також заявив, що займеться реалізацією всіх рекомендацій, а регуляторам і торговим фірмам доручить протягом півтора року ввести "моральне обличчя" в рамки пристойності - в іншому разі обіцяє запровадити законодавчі обмеження.