Троєщинська гілка метро з’явиться у 2017-ому році

Як заявив замголови КМДА Руслан Крамаренко, за рахунок залучення приватних інвестицій до розвитку інфраструктури Києва, нову гілку метро можна буде провести вже через 5-6 років, передає «СЕГОДНЯ». «Йдеться про будівництво четвертої гілки метро, яка йде відособлено. Її будівництво ще не розпочате. Тому є можливість побудувати гілку з подальшою концесією або лізингом. У випадку з концесією метро залишиться у власності міста, але інвестор отримуватиме гроші за його експлуатацію, поки не відіб'є вкладення і не отримає запланований прибуток», - розповів чиновник.
Згідно з проектами, розробленими на даний момент, поки що існує тільки один варіант будівництва - по вулиці Бальзака. «Є проект будівництва метро на Троєщину 1986-ого року, де гілка проходить по вулиці Бальзака. З усіма цифрами і розрахунками. Поки усі роботи ведуться виходячи з цього проекту, незалежно від джерел фінансування», - сказав Крамаренко.
При цьому він зазначив, що є групи, зацікавлені в лобіюванні будівництва гілки по вулиці Маяковського. «Є декілька зацікавлених організацій. Починаючи від проектного інституту, якому, напевно, цікаво розробити ще один проект. І закінчуючи підрядною організацією, якій було б вигідно вести будівництво не на відкритій місцевості на Бальзака. Там зробив контактні рейки, організував відсипку і поставив станції відкритого типу, як на Броварській лінії. Інша справа - заходити під землю на Маяковського. Зрозуміло, що проходження одного метра по Маяковського буде разів у 50 дорожче, ніж по Бальзака», - сказав Крамаренко.
Він заявив, що якщо будівництво вестиметься по вулиці Бальзака, то при належному фінансуванні метро на Троєщину введуть в експлуатацію до 2017-ого року. При цьому основною проблемою є ведення будівельних робіт саме на правому березі, а не прокладення комунікацій на самій Троєщині.