Чи винен Ленін у миколаївському транспортному колапсі?

04-03-2015

Рік тому, 22-го лютого, екзальтовані «євромайданівці», миколаївці, що стрімко стали послідовними «ура-патріотами» та гості міста звалили пам'ятник В. Леніну на центральній площі Миколаєва.

Одразу вільно подихнули нащадки славних корабелів. Щоправда, ця значна подія не допомогла Сергію Ісакову стати мером, але це вже, вибачте, карма така у людини - одвічно бути другим.

Загалом, жити стало легко й вільно, попереду майорів безвізовий режим і спокуси старої Європи, а Миколаїв готувався стати мало не новим Роттердамом. Так, принаймні, здавалося хлопчикам і дівчаткам в шапках-балаклавах  та з жовто-синіми пов'язками на рукавах. Вони смикали за трос, прив'язаний до ніг дідуся Леніна, завчасно принесений тим, ну тим, що одвічно другий.

Весна, літо, Новий рік.

Ілліч, який заважав сито і щасливо жити, вже давно нікому не заважає.

Все добре в славному місті? Ковбаса по 2-20 і горілка по 3-60?

А, до речі!

До всіх спокус вільного і демократичного життя, наділила доля Миколаїв ще й мером-реформатором.

Відмінний мер, демократ і людина цілком передових поглядів. Звуть Юрієм Гранатуровим.

Одна біда у мера: щось йому постійно заважає. Ленін, нестабільна обстановка в країні, снігопад, зростаючі ціни на бензин та дизпаливо і багато чого ще. Якби не це, так взагалі б не мер був, а диво. Майже як Володимир Гройсман в вінницькі часи, тільки ще кращий.

Так, ото був би час. От би зажили мешканці південного міста ...

А поки що вранці 3-го березня рядки громадян низкою рухаються вздовж центральних вулиць міста, а ті, хто не хочуть пішки, сплачують таксистам два лічильника, щоб доїхати до роботи/інституту/дитячого садка/лікарні тощо.

У Миколаєві черговий колапс.

На цей раз транспортний. Фірми-перевізники, які виграли конкурс, до речі, вже при новій демократичній владі - не випустили свої автобуси на маршрути. Не хочуть маршрутники возити людей по 3 грн, а хочуть по 4,5-5,5 грн. Мова про тих маршрутників, які палять у салоні, розмовляють по телефону і дають решту одночасно; про тих, які возять людей на іржавих коритах, здебільш перероблених з вантажних версій мікроавтобусів; про тих, які бабусю через пільги здатні проклясти до сьомого коліна за несплачений проїзд.

Потрібно підвищувати ціну за проїзд?

Потрібно.

Адже ніхто й не сперечається. Ціну піднімуть обов'язково.

Але от навіщо доводити до колапсу?

Ось вже мер Гранатуров проводить позачергове засідання виконкому, на якому обговорили бачення (а скоріше, НЕбачення ситуації, якщо вона набула такого оберту). Губернатор Миколаївської області Вадим Меріков обіцяє звернутися до прокуратури з метою проведення правового оцінювання дій фірм-перевізників.

Загалом, у всіх суворі обличчя, всі тупають ногами і обіцяють «страти єгипетські» тим, хто організував транспортне неподобство.

Варто зауважити, що в той час, коли мер Гранатуров проводив засідання виконкому і запевняв, що ніхто не сміє шантажувати міську владу, водії маршрутних таксі знімали таблички з номерами маршрутів і возили пасажирів за 10 грн.

Ось і відповідь на всі питання ...

Що думає з цього приводу пам'ятник Леніну, звалений 22-го лютого минулого року в революційному екстазі, ми ніколи не дізнаємося. Тому, що пам'ятник.

Тепер для закріплення успіху і остаточного встановлення Миколаєва на євроінтеграційну колію обов'язково потрібно площу Леніна перейменувати в Соборну площу.

Тоді місію буде виконано остаточно.

 

Точка зору автора може не збігатися з точкою зору редакції


Поділитися: